Klantbeleving
De Inspiratiewerkwinkel coacht medewerkers op het gebied van klantbeleving, zowel individueel als in groepen. Projecten voor grote retailketens (in het verleden o.a van Haren, PSA, Bristol, Aldi, Auping) lopen via Multi Value. Ook andere buro’s kunnen een beroep doen op deze expertise.
Ook is het mogelijk om een bezoek te brengen aan uw winkel/organisatie of uw organisatie via internet te beoordelen. U ontvangt naar aanleiding hiervan een rapport met bevindingen een aanbevelingen. Op basis hiervan kunt u besluiten hier zelf mee aan de slag te gaan of samen een verdergaand traject in te gaan.
Hoe is dit ontstaan?
Ooit, lang geleden in mijn studententijd, ben ik gestart als mystery shopper. In de loop der jaren, na zelf ervaring opgedaan te hebben o.a. als filiaalleider, is dit uitgegroeid tot eerst één-op-één feedbackgesprekken, en later ook trainingen/workshops in groepsverband.
Ervaring met het geven van trainingen en workshops werd opgedaan in andere werkomgevingen. Voor ReumaNederland gaf ik trainingen aan groepen gebruikers van een nieuw administratiesysteem. Tevens organiseerde ik bijeenkomsten waarin vrijwilligers door mij en door elkaar gemotiveerd en gestimuleerd werden aangaande de vrijwilligerstaken. In de eerste jaren van De Inspiratiewerkwinkel gaf ik workshops op het gebied van interieurstyling.