Klantbeleving

Algemeen

Uw winkel/bedrijf is uw visitekaartje. U wilt graag dat mensen zich daar thuis voelen en dat u de juiste doelgroep bereikt. U wilt dat klanten u weten te vinden, maar ook dat zij terug blijven komen. De Inspiratiewerkwinkel houdt zich bezig met belangrijke peilers die bepalen hoe uw onderneming overkomt bij (potentiële) klanten.

Uitstraling / inrichting

  • ziet de zaak er netjes en schoon uit
  • is de indeling duidelijk, is alles goed te vinden
  • hoe voelt de sfeer qua inrichting / kleurgebruik

Personeel

  • hoe wordt ik ontvangen
  • heb ik het gevoel dat ik goede adviezen krijg
  • voel ik mij verbonden; wil ik na dit bezoek terugkomen

Reclame / drukwerk

  • sluit de uitstraling van uw reclame aan bij het geheel
  • komt de boodschap over

Hoe gaat het in zijn werk?

De start is altijd een onverwacht bezoek aan uw winkel of bedrijf. Tijdens dit bezoek wordt goed gekeken en geluisterd. U ontvangt een uitgebreid rapport met de eerste bevindingen. Hierin komen alle bovenstaande punten aan bod. Op basis hiervan gaan we een gesprek aan, waarna u beslist of u een vervolgtraject in wilt gaan met De Inspiratiewerkwinkel, gebaseerd op 1 of meer van bovengenoemde punten. Samen bekijken we hoe dat eruit zou kunnen zien.

Zie ook https://inspiratiewerkwinkel.nl/coaching/

Mail mij voor meer informatie!

info@inspiratiewerkwinkel.nl